čtvrtek 7. ledna 2010

City and me

Pár fotek z Melbourne. Sushi, obchody, lidi, léto, ulice...Chci zpátky.
btw. Poradí mi někdo, proč jsou ty fotky tak malý?Dávám je tam rovnou z foťáku, nezmenšuju je a stejně jsou takhle prťavý...


Cesta přes most na Federation square


Pohled na město ze Southbank


Palmy a město


Starbucks ewerywhere


Foto se Santou

Jedna ze zhora


A jedna ze zadu

Pak se udělalo hezky
Fairy wheel a mrakodrapyFairy wheel
Jedna dylinská s bratrancem Dylanem
Z druhého břehu

A nakonec ještě jedna ze zadu

13 komentářů:

  1. Boží! Chceme další a další. Líbí se mi tvůj jednoduchý, ale zároveň šmrncovní outfit. Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. krasne fotky!!dycha z nich ta atmosfera..

    OdpovědětVymazat
  3. ešte,ešte!!! su super, aj ja chcem do australie!!

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý fotky a hrozně moc ti to sluší!! Taky bych se někdy ráda podívala do Melbourne..

    OdpovědětVymazat
  5. sem tak ráda,že si zpět:P
    fotky jsou krásný...hlavně starbucksácká...a pak všechny,kde seš ty:D

    OdpovědětVymazat
  6. vždy když přidáváš fotku klikni na ní a objeví se ti tam světle modrá.. tabulka asi:D noo a tak si to můžeš nastavit jak velkou jí chceš:)
    mimochodem moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj to tričko stálo myslím 268Kč nebo tak nějak.Ale určitě bylo do 300Kč:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji;) To mám.. Občas mám takovou chvilku kdy zkouším různé druhy líčení, kydybych třeba šla na ples tak ať nevypadám jak zrůda:D Věřím, že to bylo těžký. Pro mě to taky nebyla pohádka, ale pořád jsem v Austrálii strávila míň času něž ty tak bych řekal že i odjezd byl snažší. Možná to bylo proto, že vím, že se tam znova prátím, když ne za rok tak za dva a to když budu chtít můžu tam zůstat napořád. Už mi to nabízeli ať tam zkusím začít nový život:D Ne že bych nechtěla, ale část mého srdce zůstala přeci jen v jiném koutu světa. V New Yorku.. To jsem celý zpáteční let probrečela a pak měla ještě měsíc depku... Jinak koukám, že jsi si to tam užila i úlovky nádherné.. Jo tam se jinak nakupuje co;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jasný že ti pomůžu :)
    Klikni si po přihlášení na Nastavení->Poznámky->Kdo může přidávat komentáře?-> a kdokoliv :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky bych na chvíli zajela do tepla a za nákupy...

    OdpovědětVymazat
  11. Indie ... krása! u protinožců s to z fotek vypadá úžasně :) těším se, že ti opět nastaly časy blogování ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Závidím ti, v dobrém slova smyslu! Super fotky. BTW, nezhubla jsi tam? Na fotkách mi připadáš taková drobnější. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Musely to být úžasné chvilky a je mi jasné, že by ses hned vrátila

    Fotky jsou nádherné, dýchá z nich atmosféra!!

    OdpovědětVymazat