úterý 16. února 2010

Let's grow old together and die at the same time

Mám pocit, že bych měla zase něco napsat. Od tý doby, co jsem na blogspotu jsem se asi ve stylu blogování hodně změnila, což mě na jednu stranu trošičku mrzí. Na druhou stranu jsem zase někde jinde, podle mě o krok dál a jsem za to ráda. Tímhle bych vám chtěla poděkovat za to, že sem chodíte, píšete milé komentáře a vůbec...Followers mi pomalu pomaličku přibývají, počet komentářů u článku se stále zvyšuje a já jsem fakt ráda. Děkuju Vám za to.

V pondělí jsem zažila rozhodně jeden z nejzajímavějších zážitků snad v celým mým životě. Se školou jsme se byli podívat na soudu, jako na soudním přelíčení. Nikdy jsem nic takovýho neviděla, znala jsem to jen z amerických seriálů a filmů. Nebylo to sice úplně ono, ale hodně podobný. Soudili gruzínce Mikheila Apokashvilliho, který 16.9.2009 při rvačce zapíchl svému "spolurváčovi" do břicha nůž. Ten na to pak v nemocnici zemřel. Když ho přivedli do soudní síně, tvářil se trochu překvapeně-nedivím se, sedělo tam 30 dětí. Napřed se ho ptali na nějaké otázky, pak předvolali několik českých svědků, pak předvolali Petra Weisse(toho sexuologa a psychologa), aby jim přednesl psychologický posudek a soudního lékaře, co prováděl pitvu.Potom postupně volali gruzínské svědky, co u rvačky byli. Ti ale odmítali mluvit rusky(měli jen ruského tlumočníka, protože obžalovaný uměl rusky), takže jim to odročili na 2.3. Seděli jsme tam 3 hodiny(z těch dřevěných lavic mi pěkně brněl zadek, to vám povim!), pak se soud rozpustil s tím, že se teda bude pokračovat v březnu a my jsme šli domů. Řeknu Vám, vůbec nevím, co si o tom myslet. Jestli to ten člověk udělal opravdu v sebeobraně nebo úmyslně...Spíš si myslím, že v sebeobraně, ale stejně to musí být hrozně težký rozhodnout o tom...Jak to s ním dopadne, to ale naštěstí není na mě...

Kromě tohohle žádné vzrušující zážitky nemám.
Co se týče MVA, už tady o něm psát nechci. Nejde o to, že by to nějak "skončilo", ale je to takový..moc osobní. Prostě se zdrávíme, píšem si(píše mi i on sám, takže alespoň vím, že si se mnou psát chce a že se já nevnucuju) a všechno je to pořád takový stejný. Mně to nevadí, jdu na to pomalu ale jistě :D
Až přestanu bejt srab, přemůžu strach a začnu se s ním bavit, všechno se zase posune. Otázka ale je, kdy to bude.

From indie kid.


From indie kid.


From indie kid.


From indie kid.

22 komentářů:

  1. Páni. CHANEL N°5, leopardí nohy a výzdoba stěn, které jsem také před časem propadla. Prosté a dokonalé.
    Abych trochu zasáhla do obsahu článku... musím říct, že, ač absolutně nemám tuchu, kdo je zač MVA a nejsem seznámena se staršími články, kde, očividně, o něm bude zmínky..tak musím přiznat, že se v tom, co píšeš, tak trochu vidím. Asi tak před půl rokem, či rokem, na tom už nesejde..přesně znám ten pocit..uplně jsi mi ho tím teď navodila. Drž si ho! Ten pocit..(ale samozřejmě i MVA, ve tvůj prospěch)
    Má to ty samé účinky, jako pleťová maska.
    Penny

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem byla minulý týden taky u soudu. Šla jsem s kámoškama - ony tam chodí celkem často :D Moc mě to bavilo, ale obžalovaným se vůbec nelíbilo, že tam sedíme :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mas strasne roztomile prsty na nohou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi všechny 4 fotografie.:) A souhlasím se Suzie..)

    OdpovědětVymazat
  5. skvělý fotky...vážně vážně se mi hrozně líbí!!!

    OdpovědětVymazat
  6. paci sa mi ten tvoj"kutik" v izbe..:)
    aj ja mam takto povesane nahrdelniky.dobra vec

    uz aky ste akcny v tej skole??to u nas na taketo chodia len 4taci,aje to len obcas

    OdpovědětVymazat
  7. Věřím, že s tím soudním přelíčením to musel bejt zážitek! Sama bych tam asi nechtěla... Jsem na tyhle věci hrozně citilivá, cítím hroznou paniku a tíseň.. Jednou jsme měli přednášku od nějakýho kriminalisty a vyprávěl nám, jak to chodí při vyšetřování atd. a mně z toho bylo hrozně zle, nevím proč..
    Ta druhá fotka je skvělá!!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. k soudu se pojedem prý atky někdy podívat;)
    a ty leopardí legíny jsou úžasné:)já mám tmavě šedý!

    OdpovědětVymazat
  9. pekne fotky...v jednoduchosti je krasa...pacia sa mi leopardie leginy...ale chanel mi smrdi =)

    OdpovědětVymazat
  10. kde si koupila ty legíny?

    OdpovědětVymazat
  11. Ty leginy jsou fakticky uzasny:) ...a zatim zadna vune od chanel mi moc nevonela prijdou mi takove babickovske:D ...ale tuhle vyzkousenou nemam, a kdyz ji mas ty tak bude urco pekne vonet:)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní:
    Legíny jsou ze sekáče...ale mají je teď třeba v New Yorkeru;)

    OdpovědětVymazat
  13. Báječné fotky, tyhle sondy do soukromí jsou nejlepší :))

    To by mě nikdy moc nenapadlo, jít se podívat na přelíčení, ale věřím, že bych byla asi natěšená, protože se často dívám na CSI Miami a podobně :) I když česká kriminalistika je veeeelmi odlišná :))

    OdpovědětVymazat
  14. ohh your sweet love your outfits great vibtage style!
    lovelove

    OdpovědětVymazat
  15. Moc se mi líbí jak si ten článek napsala:)!
    Máš nádherné legíny a zeď ˇˇ....miluju tu vůni!

    OdpovědětVymazat
  16. ÚŽASNÉ! ^^

    ta zeď, ten parfém (je skvělý, z dámských parfémů patří k mojím favoritům ^^) a hlavně ty legíny!! ^^

    (ano, secondhandy mají mnohdy hezčí a kvalitnější zboží než předražené obchody .. taky tam nakupuju, občas :))

    OdpovědětVymazat
  17. My jsme se školou u soudu byli minulý rok, ale neřešilo se bohužel nic zajímavého, jen nějaký majetko-správní spor..takže nuda :D

    Btw, máš moc hezky vyzdobené stěny

    *terka

    OdpovědětVymazat
  18. Uuuh, tobě už jsem dlouho nic nenapsala, ale neboj, čtu to čtu to! :D
    Nás se školou k soudu neberou. Nás tak nějak vůbec nikam neberou.
    K tomu oblečení ze sekáče - to u nás nemají nic hezkého nebo neumím hledat? Grrr! :D

    OdpovědětVymazat
  19. wow na soudu?..to muselo stát za to :D
    chanel <3
    a legíny jsou super:)
    du ti to posílat:)

    OdpovědětVymazat
  20. krásne fotky :)) ..áá prosím ťa kde si kúpila tie tigrie legíny ?

    OdpovědětVymazat
  21. Nechci být sprostá a útočivá, ale když někteří nerozeznají tygra od leoparda a pak se ještě otázají na něco, co je už dávno o pár řádků výš zodpovězeno, tak...
    Ehm...
    S láskou Penny

    OdpovědětVymazat