úterý 9. března 2010

Jak nás chtěli sbalit italiáno ragazzi

Dnešní čtvrtý prázdninový den jsem strávila s Týnou (firstflooroffashion.blogspot.com) a bylo to naprosto skvělý! Sešly jsme se pod koněm, jely na Arkády, kde nás ale nic moc nezaujalo. Pak jsme jely zpátky na Václavák, zašly do NY, kde si Týna koupila kalhoty, a pak do Palladia. Cestou do Palladia na nás pokřikovala skupinka Italů něco jako "Ahooj" a "Dóbry dén". Z Palladia si Týna odnesla krásný růžový tenisky z H&M. Já jsem si nekoupila nic. Mám ale zálusk taky na tenisky z H&M, bílý, napřed se musím ale dovolit mámy, zda jí přijdou dostatečně vhodný pro moje sešmajdaný nohy. Pak jsme prošly Příkopy, nafotily nějaký fotky a usadily se v MC, u stolečku vedle další skupinky Italů, co na nás zase něco pokřikovali. Nojo, jsme tak strašně žádaný:)
A příště jdeme do Starbucks, že?;)


From Indie kid


Úprava před focením

From Indie kid


Na lavičce

From Indie kid


Póza Mischy Barton :D

From Indie kid


Momentka

From Indie kid


Další póza podle Mischy Barton

From Indie kid


Detailní foto

From Indie kid


Cože, to má 186 kcal?!

From Indie kid


Ale byl naprosto výbornej

From Indie kid


From Indie kid


No prostě já.
(pardon, ale mám potřebu ke každý fotce přidávat popisek...)

Dodatek:
Dneska jsme obešly přesně 4 Háemka. A viděly jsme Sandřiného Prince(máš dobrý vkus, Sandro!)

32 komentářů:

  1. pěkné fotky,moc vám to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  2. jééé, hezký fotky. je vidět, že jste si to užily:) nejvíc se mi líbí ta momentka, mimochodem jsi moc hezká holka:) a jogurt z MC vypadá lákavě:)) mám na něj teď chuť:D

    OdpovědětVymazat
  3. 4 Háemka!! Já-chci-bydlet-v-Praze!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty 4 Háemka vám závidím, kéž bych bydlela v Praze :/ Jinak máte moc krásné fotky a skvělé outfity. :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak vidno ze ste si to poriadne uzili...co je super...neches prist aj ku nam?? chcela by som takeho partaka na nakupy a klabosenie=) ..no a o tych 4 HM ani nehovorim...mne sa tu moze o 1 iba sniivat=)

    OdpovědětVymazat
  6. vy ste teda koceny!!!paci sa mi tvoj modry lak:)

    OdpovědětVymazat
  7. :D:D Dobrý takže koukám, že jste měli super holčičí jízdu:)! Máte super ty H&M, u nás je jedno a to je ještě takové nic moc no:(.Fajný fotky a hlavně mňam Mc DonaldxD!!

    OdpovědětVymazat
  8. Taky bych takhle ráda nakupovala,ale..nemám s kým a za druhé nemám kde..:D

    OdpovědětVymazat
  9. Ouuu ten jogurtík vypadá skvěle a vy samozřejmě taky :)

    OdpovědětVymazat
  10. hmm to vypadá na super den...užili ste si to co...:)..hezké fotky..:)

    OdpovědětVymazat
  11. sluší vám to holky!!.) a popisky vůbec nevadí,)

    OdpovědětVymazat
  12. Museli ste si to užiť. Máte u vás krásne počasie, u nás je zamračené a veľká zima a na zajtra hlásia sneženie. Povedala som, že nevyjdem z domu, keď bude padať sneh, nei som už naň pripravená. Chcem pekné jaro :)

    OdpovědětVymazat
  13. obě vám to moc sluší a děsně se mi líbí tvoje brejle :)

    OdpovědětVymazat
  14. koooočky:P
    ten jogurt vypadá skvěle...musim ho nekdy zkusit...
    a až pojedu do prahy,tak se musime sejit:D chci taky udelat takovy spolecny najezdy na obchody:P

    OdpovědětVymazat
  15. dík za toho Prince.) Líbí se i ta ,,momentka".)

    OdpovědětVymazat
  16. Indie krásný fotky,krásnej článek!:))

    OdpovědětVymazat
  17. Chci bydlet v Praze.. 4 HMka to mi nemáme ani jedno. :D nekdy se musime sejit.. třeba v lete.. to se chystáme s kámoskou do Prahy..) tak nás provedeš po obchodech. :D Blonde-Eve

    OdpovědětVymazat
  18. Boze jak ja t tu Prahu zavidim...uplne ji zboznuju a doufam, ze tam v lete trochu pobudu:)

    OdpovědětVymazat
  19. mě se líbí, že se skrz blog seznamuješ s novými lidmi:)to je fakt super, výhoda Prahy;)

    všude vám to sekne!

    OdpovědětVymazat
  20. krásné fotky, máš úžasné brejle:)
    taky si teďka chci koupit nov tenisky, z vagabond:) mají je jen za 300 kč a výpadají úchvatně:)

    OdpovědětVymazat
  21. mám rada tento styl :) proste budna a biele brile. so cool! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Teeda, tak hlavně, že jste si to užily! Mimochodem, ten jogurt z McDonald úplně miluji. Strašně moc mi chutná! :-)

    OdpovědětVymazat
  23. to se mi určitě líbí! :D chci to první tričko! :D
    to je fakt blbec. asi si dost myslí, když teď tancuje tam jinde :/

    nemám ráda tyhlety cizince, kteří pokřikují na nevinné mladé Pražačky :D

    OdpovědětVymazat
  24. Určitě jste si to užily! =) Fotky jsou super, tu Prahu vám hrozně závidím..=(

    OdpovědětVymazat
  25. Ya ya! A když to bude jiná národnost tak mi to ale vůůbec nebude vadit:D

    OdpovědětVymazat
  26. Je vidět, že jste si to užily, dny podobnýho rázu (plný nákupů) zbožňuju. Moc povedené fotky :))

    OdpovědětVymazat
  27. jé já mam uplně stejnej lak ten fialovej.. od dermacol :D

    OdpovědětVymazat
  28. Šíleně se mi líbí tvá kožená bunda! Můžu vědět odkud ji máš??? :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Hele odkud mas ten krasny modry lak?

    OdpovědětVymazat