úterý 20. dubna 2010

I'm going to go to Paris and I'm going to smoke and wear black

From Indie kid


From Indie kid


From Indie kid


From Indie kid


jsem mistr v míchání laků. Tmavě modrej+bílej+trocha třpytek=světlej modrej s třpytkama

From Indie kid


Tohle měl být zebří vzor, ale sestře se to moc nepovedlo, protože byla zrovna zabraná do Noc v muzeu. Nevadí.

From Indie kid


From Indie kid



O víkendu jsme vyklízeli dům, který budeme asi brzo prodávat a já jsem v kuchyni ve skřínce našla tenhle úžasnej foťák! Zítra si jdu koupit film. Taky vás štve, že od doby digitálních foťáku nemáte ty fotky "v ruce", nemůžete si na ně šáhnout? Mě hrozně! Strašně mě baví vzít si starý alba a koukat se na fotky, má to prostě větší kouzlo. Samozřejmě bych si mohla nechat vyvolat normálně fotky, co mám v počítači, ale strašně se mi líbí ten retro nádech fotek ze starých foťáku. Už se hrozně těšim, až ho vyzkoušim!

Dneska jsem byla ve škole nakonec na dvě hodiny, abych odevzdala dvoustránkovou recenzi na koncert, na kterým jsme byli se školou a dostala čtyřku z matiky. Kašlu na to, průměr mám pořád 2 a půl, tak co. Potom jsem se šla domu nasvačit/naobědvat a v půl dvanáctý jsem vyrážela do ateliéru FAMU.
Asi před měsícem jsem byla na návštěvě u máminého kmotra. Jeho dcera studuje na FAMU a pouštěla mi nějaký svoje filmy a zmínila se o tom, že vždycky, když něco natáčí, hrozně těžko se jí na to schání lidi. Tak jsem jí řekla, ať mi dá kdyžtak vědět, kdyby někoho potřebovala. Asi před dvěma týdni mi zavolala, že budou něco natáčet, a že by mě potřebovala. Dneska jsem zatím nic extra nedělala, kromě toho, že jsem měla za úkol doběhnout do Palladia koupit bílý tílko pro "hlavní hrdinku". Pak jsem tam jen seděla a ta hlavní hrdinka mi jakoby vyprávěla pohádku. Moc jsme toho nenatočili. Po třech hodinách ve studiu jsem si připadala, jako kdybych tam byla dva dny. Kvůli tomu natáčení jsem nemohla jít na vernisáž v Rudolfinu, na kterou jsem měla pozvánku a zítra kvůli tomu prošvihnu hodinu piána. Holt filmařina, těžká dřina.
Cestou domů ze studia jsem tak přemýšlela, že bych třeba šla něco podobnýho studovat. K filmu mě to vždycky tahlo, mám s tím poměrně dost zkušeností...Ale o tom zas jindy:)
Jdu tam ještě zítra i v pátek a možná, když se mi bude chtít, trošku to tam zdokumentuju, a pak sem dám fotky, jak to vypadá v ateliéru FAMU.

V sobotu mám vystoupení se streetem, jsem vesměs v první řadě, tak mi držte palce...
V neděli jdu nejspíš ven se Sophie, takže budou fotky. Mějte se hezky, užívejte si dva dny školy, co zbývají do pátku/pokuď jste na gymplu tak prázdniny/pokuď děláte přijímačky, přeju hodně štěstí!

38 komentářů:

  1. My prázniny nemáme, i když jsem na gymplu...

    OdpovědětVymazat
  2. indiie,ta prvni fotka je proste rozkosna...a ten drdol ti zavidim:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten foták je uplně skvělej!! Taky mě štve že nemám hmatatelny fotky..

    OdpovědětVymazat
  4. Ty 2 volný dny sou fajn :) ale minulej rok touhle dobou sem byla strašně rozklepaná :D..
    Na první fotce si roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
  5. taky máme doma ještě takový ten foťák na film:) zajímavý..
    míchání laků je super, aspoň ušetříš;)

    OdpovědětVymazat
  6. Co to je za typ foťáku? Já tuším, že ho mám někde doma taky :D
    A v jaké skupině tancuješ?

    OdpovědětVymazat
  7. Držim ti palce! Foťák je úchvatnej! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty tancuješ ve Fantasy ? Jestli budeš v sobotu na taneční skupině roku, tak tam taky budu, jsem ve Zkratu :D

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za komentář!

    Krasný foťák, miluju! A taky držím palce! Já taky tancuju tak vim jaký to je ;)

    Sofia Leo x

    OdpovědětVymazat
  10. První ftoka je skvělá:))
    Laky od Essence vypadají pěkně.) a ten tvlj smíchanej ještě líp!:)
    Ten zebří vzor se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat
  11. první fotka nádherná...no nehtíky se ti fakt povedli...:)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný fotky, nehty:)
    Jo, my taky nemáme prázdniny a to jsem na gymplu!
    Starej foťáky vypadá skvěle:)
    Jinak filmařina, to je hrozně krásný, ale asi i dost náročný:)
    A kam teď chodíš na školu, ještě na základku:)?
    PS: těším se na fotky:)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten foťák je úúúžasnej!
    Taky máme takovej doma,ale já teďnějak používám ten normal:D
    A nehty Ti taky sluší!

    OdpovědětVymazat
  14. jů supr foták!:Da co vlastně ted studuješ??

    OdpovědětVymazat
  15. ten foťák vyzerá úžasne :) j asom tiež našla doma jeden starý, a mám strašnú chuť s ním fotiť ale neviem sa prinútiť kupiť s fiilm :D ten zmiešaný lak sa mi páči, presne taký odtieň som po obchodéoch hľadala :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jé, ten foťák je super! Fakt bezva, taky bych chtěla :) I když já jsem naopak spíš příznivce nových technologíí a jsem radši, že mám v počítači všechny fotky na jednom místě, nemužu je poškrábat, ohmatat ani nic podobnýho, takže si na digitály nestěžuju, ale souhlasím, že stará alba mají své kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
  17. První fotka skvělá - drdol ti vážně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  18. já mám ten tmavě modrej ale s žádným ho nemíchám =)

    OdpovědětVymazat
  19. Vy máte prázdniny?Tss!!Se máš.:D
    Na té první fotce ti to sekne!Tak trošku mi připomínáš Shenae Grimes.:)

    OdpovědětVymazat
  20. my taky na gymplu nemáme prázdniny :-/

    OdpovědětVymazat
  21. Strašně ti to sluší na tý fotce! No jo, tvoje pověstný brýle ^^
    Krásnej foťák, pak bys mohla nascanovat fotky ;) A taky koukej zdokumentovat FAMU :D
    My máme místo prázdnin pofiderní program- dneska jsme byli v kině na Katce (docela deprese) a zítra máme turistiku nebo co :S Že nám radši nedají volno :D
    Děkuju moc za comment ♥

    OdpovědětVymazat
  22. Jeden taký starý foťák som našla u babky aj ja. Trošku som ho odfotila, aby som nejako zabila nudu xD. Ale aj tento vyzerá strašne zaujímavo. A teraz som našla jeden taký foťák, ktorý ti hneď ako odfotí fotku aj vytlačí. Film do neho bude asi veľmi drahý, ale robí také skvelé retro fotky, že som s toho mimo. A inak také vytlačené fotky, tie dooby mi mierne chýbajú a síce by sa dalo aj to čo mam v notebooku, nejako mi to už aj tak príde už také iné. A tá prvá fotka je úžastná, máš tam super vlasy ;D.

    OdpovědětVymazat
  23. Krásný starý foťák! Kéž bych takový našla také někde ve starých krabicích. Asi to budu muset na chalupě prohrabat! :-D

    OdpovědětVymazat
  24. první fotka je úžasná! Ty možnosti v Praze ti opravdu závidím! A ty tančíš street dance? Taky jsem jeden rok tancoval :).

    OdpovědětVymazat
  25. Přesně takovýhle foťáky se nám válej doma asi tři :D Když jsem se jednoho chtěla zmocnit, že mu oprášim čočku, tak mě zastavil táta, že prej stejně nefunguje...tak už delší dobu přemejšlim o tom, že si nákej lepší pořídim, budu s nim chodit po Praze a budu fotit streetový black/white fotky :D ...to je můj bláhový sen :D

    Jinak děkuji za pochvalu :))

    OdpovědětVymazat
  26. Znám, od slyšení( a od vidění na soutěžích...), Jo, doktory si pamatuju :D

    OdpovědětVymazat
  27. Joo, taky mám miliony fotek v PC ale dkoro žádnou "hmatatelnou" :( :)) A držím palce ;) :))))

    OdpovědětVymazat
  28. hvezdooo moje, ty šaty sou fakt z háemka,takze je docela dost možný žes je viděla:)

    ja se furt nemuzu vynadívat na tu prvnííí fotku! jsi tam naprosto uzasna!

    a jeste s tim jezením všeho a "zůstavanim stejna" ... nezdá se mi to teda... po vánocích to se mnou jde s kopce a s mou vahou nahoru..stala sem se totiž sugar-zavislačkou:) ale verim,ze se v léte dostanu do formy:D

    OdpovědětVymazat
  29. Ta první fotka je skvělá!
    Já mám Zenit, jen to štelování a tíha foťáku je na mě občas moc. Těším se na tvé fotky i fotky z natáčení...
    r:)

    OdpovědětVymazat
  30. Jé, pěkný foťáček :)
    Ta první fotka je taková roztomilá :D
    Volno Ti závidím, lituju, že nejsem na gymplu :D

    OdpovědětVymazat
  31. máš pravdu,fotky v albu jsou tisíckrát lepší- mají takový nádech tý doby a daj ti mnohem víc...uplně miluju, když si prohlížim ty alba, je tam taková hmatatelná minulost a vzpomínky :)

    OdpovědětVymazat
  32. super fotky! jinak vubec nevim, jak ta akce trva dlouho, ale snad to bude delsi dobu. kazdopadne vcera jeste byla a s modrou si teda vubec nejsem jista, ale meli i jiny barvy a jiny strihy, tak se tam zkus mrknout nejak:)

    OdpovědětVymazat
  33. ten foťák vypadá skvěle, pak sem musíš nějak dostat fotky, co s ním vyfotíš :)
    a já dělám za měsíc zkoušky na filmovou vědu, tak snad to vyjde.

    a držím palce na vystoupení! :)

    OdpovědětVymazat
  34. Souhlasím, ty staré fotky mají své kouzlo:) Moc se mi líbí, jak si smíchala ty laky:) paráda:)

    OdpovědětVymazat
  35. Fuha nabyty program tak si to uži...a foták je krásny. Z neho budú určiet úžastné fotky.

    OdpovědětVymazat
  36. Rozhodně mi "fotky v ruce" chybí. Na druhou stranu, všechno to scanovat, abych to mohla dát na blog, to by se mi taky nechtělo..=D

    OdpovědětVymazat
  37. vždycky když jedu na anděl tramvají, slintám na sklo a pozoruji vetešnictví a jeho vitrínu kde je onen starý foťák, je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat