sobota 26. června 2010

United Islands a drzý labutě

From Indie kid


From Indie kid


From Indie kid


From Indie kid


From Indie kid


From Indie kid


From Indie kid


From Indie kid


From Indie kid


From Indie kid


From Indie kid


From Indie kid


From Indie kid


From Indie kid


From Indie kid


Jak jste si možná povšimli, dneska jsou moje fotky sice menší, ale zato kvalitnější než kdy jindy! Děkuju za ně Míše, která je vyfotila svým zbrusu novým (nebo se to píše dohromady..?) foťákem!

Včera jsem měla docela napínavé odpoledne. Vyrazila jsem si ve slevách koupit boty do Háemka. Na Arkádách jsem potkala Terunu s přítelem. Jen jsem jí pozdravila a šla dál. Protože jsem na Arkádách byla neúspěšná, vyrazila jsem do Palladia. No a v Topshopu jsem narazila zas na Terunu. Daly jsme se do řeči, prošly Palladium a pak po Příkopech do Zary. Tam jsem zjistila, že nemám mobil. Začla jsem strašně panikařit a hlavou mi prolétaly myšlenky na to, co budu muset udělat, jestli jsem ho ztratila. Rozloučila jsem se s Terkou a běžela do Palladia ho Háemkových kabinek. Šla jsem se zeptat na kasu, no a naštěstí ho měli! Uf!
(Ještě jednou díky Terce, za zapůjčení mobilu:)
Dneska ráno jsem se chystala na bleší trh na náměstí Míru, ale nakonec jsem neodolala a jela se sestrou a mámou do Háemka do Štěrbohol. Mám své první high heels, nové tričko a dva prstýnky, každý za 20 Kč. YES!
Odpoledne jsme s Míšou xpixiegirlx vyrazily na United Islands. Teda původně. Jenže pak jsme se tam jen prošly dvakrát okolo podia a jelikož nás hudba styl "irské tance" nějak nebrala, šly jsme se radši projít. Kolem vody, na nábřeží a nafotily jsme 459 fotek. Já jsem zvolila to naprosto nejvhodnější oblečení do 25 stupňů a to černé skinny jeans a svetr. Ale je to jeden z posledních zajmavých outfitů, co jsem Vám ještě neukázala, takže jsem to musela vytrpět! Hodně lidí říká "Už zase nemám co na sebe!", jenže u mě je to fakt pravda. Nemám žádný letní věci. Ale teď ve slevách něco zase přibyde a já to tu budu moct o prázdninách trošku víc rozjet:)


Today I meant to go to a flea market, but then I couldn't resist to go shopping with my mum and sister. There are pretty good sales, so I bought my very first high heels(hell yeah!) a t-shirt and some awesome rings. But now I am waitting for another, hopefuly even bigger sales. In the afternoon I visited festival United Islands with miss xpixiegirlx, but actually we were not any impressed by the music, so we just walked at the riverside, took zillions of photos and tried to drive away some cheeky swans, who wanted to peck us, while we were sitting beside water.

40 komentářů:

  1. krasne fotky, to tricko a kabelka su uplne super ;)

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. no koho v tej Prahe nestretnes! ...je to vazne super..a paci sa mi tvoja kabelka...mimochodom som zvedava na tie ulovky =)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadáš moc pěkně! Tak nenuceně a pohodově... A taky nemám co na sebe! Asi protože nemám ráda letní oblečení co hodně ukazuje...
    A nábřeží mám nejradši! :)

    OdpovědětVymazat
  4. pěknej svetřík :)

    OdpovědětVymazat
  5. chcela by som vidieť tie všetky fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadáš úžasně! Pořád se opakuju, jenže ono fakt!

    OdpovědětVymazat
  7. čím dál tím radši tě čtu! :)
    a jako závidim ti ta setkání já chci taky do Prahý a takhle vás krasavice potkávat! :)
    a hrozně se mi líbí to triko a kalhoty fákt dobrý! :)

    OdpovědětVymazat
  8. vypadáš vážně skvěle... akorát se mi moc nelíbí ta kabelka:X ale jinak skvělý...
    hlavně zadní část trička mě zaujala:)

    OdpovědětVymazat
  9. teda :) tak tohle tričko je vážně dobrý...líbí se mi originální trička a zrovna tohle tričko je takový unikát :)

    OdpovědětVymazat
  10. Indie,tobě hrozně moc sluší nude barvičky, takže ti doporučuju směle do nich.:)Já už se těšim až budu moct taky něco ulovit ve slevách.:)

    OdpovědětVymazat
  11. počuj,ty máš nejaké dobré tričko Indie!!:)

    OdpovědětVymazat
  12. to tríďo mě vážně uchvátilo moc supeer .. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadáš nádherně :))) !
    Jo, o mobilu jsem četla na FB :) ještě že to dobře dopadlo :) !
    Leopardí wayfarery :) ? Taky jsem nad nimi uvažovala, ale pak jsem usoudila že by se mi k ničemu nehodily :)
    Máš nádherné vlasy, ale víš co by ti podle mě slušelo :P ? Zkus ofinu ála Sandra Leopardová :) !

    OdpovědětVymazat
  14. Nemáš ty boty naopak náhodou?? :D
    Prstýnek z H&M za 20?? Tam se musím jít podívat, doufám, že tad v Brně ta akce taky bude :)))

    OdpovědětVymazat
  15. s míšou vám to moc sluší..líbí se mi tvoje triko. v týdnu jedu do Phy, tak jsem zvědavá, jestli taky někoho potkám :)

    OdpovědětVymazat
  16. Škoda, že neni žádná fotka s Terunou :) Tričko vypadá zajímavě. Hlavně ze zadu.

    OdpovědětVymazat
  17. krásný tričko...ikdyž na 25 stupňů
    věř že toho máš na léto určitě mnohem víc než já :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Indý..odkud máš pls tu kabelku?

    OdpovědětVymazat
  19. New Yorker:)
    ale mám takový pocit, že už jsem ji tam teď neviděla..

    OdpovědětVymazat
  20. to je krasne vtipne tricko :)

    OdpovědětVymazat
  21. Opravdu hezké fotky:)A to triko musím pochválit! Jo!
    To je super, když jste takhle spolu:) Jinak s tím mobilem jsi měla opravdu štěstí, opravdu se ti muselo ulevit:D
    Jinak zítra jdu ven se Sophi, a tebe bych taky někdy ráda viděla, tak se můžeme domluvit:))

    OdpovědětVymazat
  22. Od te doby co jsem sledovala tvuj blog na blogu.cz ti hezky narostly vlasky a moc se mi libi i ta barva, rostes do krasy

    OdpovědětVymazat
  23. nádherné fotky! tieto farby ti veľmi svedčia a vyzeráš tam skvelo :)
    a ďakujem za krásny komentár :)

    OdpovědětVymazat
  24. tyjo vlastne to byl ale stastnej den! narazime na sebe hned dvakrat, kdyz zjistis, ze jsi ztratila mobil, tak jsi aspon mela od koho zavolat a jeste jsi ten mobil pak nasla!:D

    OdpovědětVymazat
  25. Krásný fotky, strašně ti to sluší! A to tričko je super, ale srandovní :D
    A prstýnky v H&M za 20,-? Dobrý! To jsem fakt neviděla, ale to bude asi tím, že jsem nebyla ve Štěrboholích...
    A na United Islands jsem taky byla a postřeh úplně stejnej, ta hudba se nedala poslouchat, já zase slyšela nějaký africký halekání :D

    OdpovědětVymazat
  26. No Sychrov je levnější, ale na Hulický jsou lepší věci... Takže asi spíš na Hulickou :D Ale nečekej zázraky, ať nejsi zklamaná ;)
    A jinak, ty neznáš nějakej dobrej sekáč v Praze? ^^

    OdpovědětVymazat
  27. Cute sandals! And the photo of the swans is so beautiful.

    OdpovědětVymazat
  28. ten prst vykukující ze sandálů fakt není zrovna elegantní :) jinak fajn fotky.

    OdpovědětVymazat
  29. Funny photos and lovely outfit!!

    Follow your blog since now ;)

    Kisses
    Lara

    OdpovědětVymazat
  30. Skvělý blog! :))
    Jestli máš čas, byla bych moc ráda kdybys omrknula můj blog – myslím že se ti bude líbit! Mám sice hodně zahraničních čtenářů, ale mrzí mě, že nemám moc návštěvnic ze své rodné země a tak bych to ráda změnila – jestli se ti bude chtít, můžeš I dát vědět ostatním českým bloggerkám :))

    Přeju ti krásný den a nemůžu už se dočkat až tě uvidím na svém blogu!
    xxx

    OdpovědětVymazat
  31. I love the purse! Your photos are so cute! Love the humor.

    xx rk

    StudioSwag.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  32. Uplne bombove tricko!
    a chcem este nieco dodat k clanku ,,celebrita". Velmi sa mi pacilo, ako si hovorila, ze to tu chces zlepsit, lebo si myslis, ze na to mas. Ano mas! Lebo chces! :) drzim palce

    OdpovědětVymazat
  33. dokonalá kabelka =) znám ten festival jednou jsem na něm byla a moc jsem si to užila =)

    OdpovědětVymazat
  34. siky: Odkaď máš to tričko? Je geniální...

    OdpovědětVymazat
  35. Anonymní:
    hele bohužel to ti asi moc nepomůžu, je to tričko bratra bývalého přítelé mojí australské tety a je z Kanady z nějakýho folkovýho festivalu :D :P

    OdpovědětVymazat
  36. Moc moc se mi líbí ten outfit :). To tričko je zajímavé :D

    OdpovědětVymazat