pátek 29. října 2010

Trochu jiná koncepce

From Indie kid


From Indie kid


Nějaký čmáranice..

From Indie kid


From Indie kid


Sestřička

From Indie kid


From Indie kid


Homerova momentka :)

From Indie kid


Vlevo něco, co jsme upekly se sestrou a vpravo moje ne-úplně-lákavě-vypadající snídaně, ale vzhled není vše!

From Indie kid


Dopoledne v Ikee a pak oběd: losos se zeleninovými medailonky. Možná jsem to měla vyfotit dřív, než jsem to rozňachňala..

From Indie kid


A moje nová radost z Ikey, světýlkovej řetěz! Provizorně jsem s ním obvěšela poněkud narcisoidní obraz, kterej jsem dostala od maminky.


Dneska ráno v koupelně(?) jsem si najednou zničehonic řekla, že sama sebe začínám trochu nudit. Myslím tím můj blog. Mám ráda fashion-blogy, ale ještě radši mám, když se podívám na nějaký jiný fotky než jen "outfitový" fotky a třeba si i něco přečtu. Já třeba strašně ráda fotím věci okolo sebe(a po Vánocích, až budu mít zrcadlovku, mě to bude bavit ještě mnohem mnohem víc), ale fotky mám pak stejně jenom v počítači; nemám je kam dávat.
A proto, si svůj doteď fashion-blog trochu předělám na takový "fashion blog+fotkový deníček". Je to pak zajímavý si takhle ten "deníček" znovu projíždět. Přes dva roky jsem si dřív psala "deníčkovej" blog na blogu.cz a docela mi to chybí. Tak to jen tak pro info.

Tyhle prázdniny byly naprosto skvělý. Ikea, kino a tak. V kině jsem byla na filmu Občanský průkaz. Líbilo se mi to, líbilo se mi to hodně moc. A dávám plus za Bobíka (Dylana). Jak už napsala Agnes, je to takovej ten druh filmu, kterýmu se při sledování smějete, ale když to skončí, začnete o tom přemýšlet a cítíte se vlastně hrozně smutný. Povinně bych na to poslala všechny voliče KSČM.

Není tu náhodou nějaký designer? Nechce mi někdo třeba pomoct s literární rešerší na téma "Využití informačních technologií v designu"? Teď jsem v poměrně dobrý náladě, a tak se mi na to nechce myslet, ale před pár dny jsem se z toho nervově zhroutila-nemám nejmenší tušení, o čem budu psát. teda tušení bych měla, ale problém je, že nevím, kde o těch věcech mám něco sehnat. Asi si to vycucám z prstu.

Zítra ráno se hodlám vykopat z postele brzo a vyrazit na poslední blešák v tonhle roce. A večer na halloweenskou party, chuchůů!

30 komentářů:

  1. zmena koncepcie sa mi fakt velmi pozdava...asi som (trosku) uchyl..ale fotky zo zivota a sukromia ma fakt bavia =) ...mimochodom keby si nenapisala ze je to sestra..myslela by som si ze ty...a isla som ti pochvalit kucery! tak jej povedz ze su krasne =) a ikeu vseobcne..ako aj jej delikatne jedlo naozaj milujem =) a narcisoidny obraz je perfektny...

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi to:) je zajímavý a zábavný nahlédnout někdy víc do soukromí fashion blogerky;)

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám ráda blogy, kde je i něco víc než pěkné oblečení.

    Na první pohled jsem vůbec nepoznala, že na tom černobílém obraze jsi ty. Pochopila jsem to až, když jsem si přečetla popisek. Hezký dárek od mamky. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. strašne ma teší nové obohatenie tvojho blogu :)) zaujímavé sledovať v akom prostredí žiješ, s kým žiješ a čo robíš... :)) neber to nejak psychopaticky, ale je to vážne zábava! :) najprv som dostala šok, že žiadny outfit, asi som si pomílila blog, ale neskôr som zistila že nie, len som narazila na jeden skutočne vynovený a zlepšený :))
    a tvoje písanie sa mi tiež páči... prajem veľa úlovkov na blšáku a skvelú zábavu na party! to si zaslúži dokumentáciu :))

    OdpovědětVymazat
  5. Za prvé miluju Homera (platonicky, už dlouho), za druhé ten narcisoidní obraz je super, za třetí, co vám to dávají za témata? přijdou mi dost náročný, letos maturuju a ve srovnání s tebou si připadám málem méněcenná, když si vzpomenu, co za témata dostáváme my a jak se u toho vztekám.

    OdpovědětVymazat
  6. těším se na takovou menší změnu blogu, určitě máš co nabídnout, dnešní článek s fotkami je toho důkazem ;)

    OdpovědětVymazat
  7. je to skvělá a vítaná změna, a ten obraz je dokonalý

    OdpovědětVymazat
  8. tá druhá kresba je super a moc sa mi páči tvoj narcisoidný portrét :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ten obraz je ale naprosto báječný...:)

    OdpovědětVymazat
  10. Změna koncepce do téhle podoby je určitě skvělá. Ráda si takhle něco přečtu, nejen fotky. A ten obraz i s hvězdičkama vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  11. taky mám ráda tenhle druh voyerismu- ráda se koukán na soukromé fotky bloggerů. Ne jen oblečení.

    Btw, ten obraz od mamky je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  12. Taky se mi víc líbily ty zápisy cos dělala dřív...
    Se ségrou jste si spolu strašně podobný..:-)

    OdpovědětVymazat
  13. taky mám takovéhle "jakoby deníčkové blogy" ráda. když jsou to spíše random fotky a psaní ;)

    OdpovědětVymazat
  14. ja chci taky na blesak!
    halloweenskou party jsem vzdala, po vcerejsi plese :/

    OdpovědětVymazat
  15. něco jako halloweenská party se tu nepořádá, takže mám na dnešní večer jasný program - válení se u televize a dojídání těch skvělých lasagní od oběda... ;D
    Ten tvůj starý blogový deníček jsem četla dost často, sama jsem na blog.cz začínala. A teď mi to deníčkování chybělo natolik, že jsem přešla z blogspotu zase zpátky na blog a deníčkuju tak, jak momentálně umím. Už to není ta stará, 200 lidmi denně čtená MissTaken, ale docela mi chybí a pořád se snažím k tomu vrátit na takové úrovni, jako kdysi... Třeba se mi to povede

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj, nejsem sice designer, ale informatik, takze do problematiky malinko vidim, zkus v referatu popsat ruzne druhy HW a SW, ktere ti v designu mohou byt napomocny. U hardware to muze byt treba tablet nebo nejake druhy supercitlivych supercool myší, u software popiš programy jako Blender, Cinema 4D, 3dsMax, AutoCad... ke každému napíšeš pár odstavců a máš referát jako vyšitý, hezký den

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji moc všem:)

    Vlasta: Děkuju za rady :) Tak nějak to právě hodlám udělat, popsat třeba tiskárny, monitory, programy a tak..úplně jsem zapomněla na tablet, děkuju moc za připomenutí :D
    Akorát je problém, že nějak nemůžu najít zdroje, kde se o těhle věcích něco dozvím :(

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj, psala jsi, ze tvoje maminka je vytvarnice, ten obraz je od ni? nemohla bys dat nejaky link na jeji tvorbu? jinak by mne zajimala technika, takhle zdalky to muze byt malba i tisk na platne digitalni i sito i cokoli. diky za pripadnou reakci.

    OdpovědětVymazat
  19. to si fakt dostala od mamči takýto obraz?? aj ja chceeem!:)

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherné fotky a kresby :) ! Myslím že tvůj úmysl s blogem spíš všichni uvítáme :))))) .. !!

    OdpovědětVymazat
  21. Ten obraz na Tvé stěně je náááááááádhernej!!!! A těším se na všechny Tvé další příspěvky - at´ už v nich bude cokoliv:)

    OdpovědětVymazat
  22. Ráda se podívám na jiný fotky než outfitový...:)

    OdpovědětVymazat
  23. tááto nová koncepcia sa mi pááči.)) ..a to jedlo z ikey mňam :))

    OdpovědětVymazat
  24. Líbí líbí líbí! Ještě radši než na outfitové fotky se dívám na různé fotky ze života, pokojíčky, momentky, atd, takže jsi mi splnila přání. :-) Mimochodem Ikeu miluju a ten obraz je geniááální!

    OdpovědětVymazat
  25. referát máš už určitě hotový, ale kdyby ne, tak zkusím utrousit moji radu.
    Třeba u programů se zkus podívat na oficiální stránky - většinou tam mají ukázky toho, co všechno jde s nimi vytvářet. Podle toho, co tam uvidíš můžeš zformulovat nějaký svůj vlastní pohled na program. Stejně tak je internet plný návodů jak udělat něco v nějakém programu nebo nějakým způsobem.
    Takže zadej do googlu "název_programu" tutorial a ocihni, co ti to vrátí.

    OdpovědětVymazat
  26. tvá setra je trochu podobná pj harvey. to je milé.

    OdpovědětVymazat