úterý 25. ledna 2011

How we met Rachel

1
2
3
4
5
6
7
8
9

Upřímně řečeno, k tomuhle srazu jsem byla zezačátku mírně skeptická. Moc jsem se tam těšila, to jo, ale přece jenom jsem měla pocit, že rady, které se na srazu budou předávat, asi nebudou moc pro mě. Je pravda, že co se týče mého blogu, asi mi Racheliny rady nijak nepomohly, protože můj blog má prostě trochu jiný koncept, ale to vůbec nevadilo. A jak to probíhalo?

Do Starbucks jsem dorazila ještě s Crazy Pig, Vell a Nanny, které jsem potkala na Malostranský, asi v 18:50. Přivítaly se s Rachel, objednaly jsme si (já vanilkovej rooibos; nic moc, uděluji 3 hvězdičky z 5) a sešly dolů. Tam už kolem stolečků s nápisy "Rezervace" seděli Alice, Eva, Olga, Vítězslav, Abny, Rhubarb, Kristýna a ještě pár lidí. Bylo to hrozně zvláštní, vidět je všechny takhle pohromadě a vidět, že jsou všichni fakt skuteční! Potom ještě postupně dorazilo pár lidí, jako Lucy s Niki, Nga a Dania. Všichni jsme dostali InStyle, Rachel nás ještě jednou všechny přivítala a začali jsme mluvit o prvním tématu večera, a to tipy a triky na to, jak zvýšit popularitu blogu&přilákat návštěvníky. Upřímně řečeno, tahle část pro mě moc nebyla. Tím nemyslím, že nechci, aby můj blog nebyl populární a aby měl víc followers, ale prostě...nebylo to asi pro mě.

Druhá část byla o Fashion Weeku, respektive jak probíhá, jak to tam vypadá, jak se tam dostat, kde najít fotky z něj apod. To už bylo pro mě trochu zajímavější. Officiálně jsme debatu skončili v půl 9, zatleskali Rachel a utvořili skupinky, po kterých jsme si začali povídat. Dokonce dorazila i slečna z Radia Wave, která s pár lidmi dělala rozhovor. Nejdýl jsem tam vydržela já, Lucy, Niki, Dania a Magda; ostatní se postupně vypařili, prý na "after party" do hospody. Ještě chvíli jsme tam zůstaly, a pak už STB zavírali, a tak jsme se pomalu sebraly a šly i s Rachel na tramvaj. Rozloučily jsme se na Malostranský (pusinky na tvář od Rachel) a šly s holkama na metro.

Domů jsem jela s Niki a Lucy, a jelikož vystupujeme na stejný zastávce, probraly jsme ještě pár zajímavých věcí, jako vtipný otázky na Formspring ("Jak doma řešíte pánské návštěvy?") a taky můj "tajný" projekt, který hodlám rozjet někdy začátkem února, tzn., že by mohl být začátkem března venku.

Rozhodně to nebyla ztráta času. A i kdyby, alespoň jsem dostala InStyle zadarmo, že jo..Poznala jsem pár nových lidí, viděla staré známé tváře, zažila novou zkušenost, no prostě výbornej začátek do nového týdne!

By the way; na všech fotkách ze srazu, co jsem viděla (asi 3..), mám divný vlasy, připadám si hnusná, tlustá a vypadám jak 7 letý dítě. Super.

28 komentářů:

  1. čo stresuješ, určite si vyzerala dobre ;) a prosím ťa, mám malú otázku, Mohla by si mi dať linky na ich blogy? Samozrejme, niektorých poznám, ale niektorých nie a určite stoja zato! :)
    ďakujem

    OdpovědětVymazat
  2. jaký tipy a triky např. říkala?
    díky za odpověď
    soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Divila bych se, kdyby jsi vypadala tak, jak říkáš ;).
    Ten sraz zní dost zajímavě, docela by mě zajímalo, jak jsi se k tomu dostala, ale otázka je to nejspíš zbytečná... Taková profláklá bloggerka jako ty ;)
    Fotky jsou pěkné, lidi na nich zajímavý a Intouch je docela dobrý časák, tak proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bože, když jsem četla tu část, že "STB už zavírali", tak jsem si říkala, co jste ksakru dělali u Státní bezpečnosti :-DDD.

    Na fotkách, co jsem viděla já, vypadáš skvěle, tak moc nehudruj ;-).

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký, jsem ráda, že jsi to takhle pěkně popsala, že i člověk, který měl v úmyslu se zúčastnit, ale leží doma nemocný, ví, jaké to bylo. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. jeeej..taketo zrazy vyzerau perfektne!! aj ja chcem :-* a instyle zadara...ze vahas ;)

    OdpovědětVymazat
  7. To zní dobře. Hlavně, že se tam sešla taková společnost. Kdybych bydlela v Praze, byloby to o tolik jednodušší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som ťa varovala.) Ááále nie, bolo to fajn, aj keď tie tipy a triky tiež neboli pre mňa.) Ďakujem za tašku, je úplne najlepšia! A škoda, že ste nedorazili na afterku, snáď nabudúce..

    OdpovědětVymazat
  9. úprimne som zvedavá, o aké typy išlo, keďže aj Evka reaguje, že nič pre ňu:)
    Podľa fotiek to muselo byť príjemné stretko a instyle milá pozornosť:)

    OdpovědětVymazat
  10. SUCH grrreat pics..looks like you guys had a fabbbb time!!!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBitePlate.com

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné. Škoda, že to mám do Prahy tak daleko...

    OdpovědětVymazat
  12. Jaké rady vám dala? Bety

    OdpovědětVymazat
  13. Danny Rose to na té fotce děsně sluší!

    OdpovědětVymazat
  14. Zní to skvěle!<)) A bylo by skvělý, kdyby jsi udělala nějaký příspěvek se zajímavými nápady a radami:) A třeba i něco o FW;)
    Ann*
    http://thetasteofmyfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. ;D ty vtipálek! chcem vidieť tie fotky, určite preháňaš!


    inak tieto fotky sú vážne skvelé!! krásne- štýlové, proste wau!

    OdpovědětVymazat
  16. You looked absolutely fine last night. Don't be so critical of yourself! (...because there will always be people who will be critical.)

    I'm curious what your goals are with your blog! :-)

    And I need to order a knir. :-) We'll talk soon I hope.

    OdpovědětVymazat
  17. Ale jsou to moc povedené fotky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nevím jaký máš koncept...co mám říkat já, nebo alice :-D
    (škoda, že jsem s tebou nemohla mluvit, byla jsi pořád tak obklopená svými obdivovateli, že jsem se k tobě nedostala. Ale ještěli jsi z Prahy, můžeme se někdy setkat :-)

    OdpovědětVymazat
  19. no jo koncept - kdybych tak věděla jaký mám koncept :D (jojo Oli :) ) ale pro mě je asi nejdůležitější ten sedmej bod totiž je jde o zábavu - a mě to baví to je hlavní :) no ne? :)
    a jako - slušelo ti to vlasy máš prostě krásný a mrzí mě že jsem se k tobě nějak nedostala...třeba jindy :)
    a ještě - máš moc hezký fotky!

    OdpovědětVymazat
  20. Má tá slečna s okuliarmi a klobúčikom aj blog? :-)

    OdpovědětVymazat
  21. jaký 7 letý dítě, moc ti to slušelo :)
    a máš pěkný fotky. Mě to bude ještě chvíli trvat :D

    OdpovědětVymazat
  22. vypadate všechny tak kráásně :)

    OdpovědětVymazat
  23. prosíím ta slečna na 8. fotke má aký blog?? ;)))

    OdpovědětVymazat
  24. Slečna v zeleném je http://www.posh-pash.blogspot.com/

    a slečna na předposlední fotce je http://dannyrosefashionblog.blogspot.com/

    děkuji všem!

    OdpovědětVymazat
  25. to vypadá zajímavě..módně založení lidé, rady a instyle zdarma :D..máš se :))

    OdpovědětVymazat
  26. jsem ráda náhodou, že Tvůj blog má jiný "koncept". Je taky tím ZAJÍMAVĚJŠÍ a VTIPNĚJŠÍ, takže jen tak dál a nekonči jen denodenním focením "co mám právě na sobě"
    Jude

    OdpovědětVymazat