neděle 6. února 2011

Smíchov, Strossmayerák, únorová noc.

1
2
3
4
5
6
8
7
9
1011
12


V pátek mi začaly prázdniny a nic extra jsem nedělala. Zato v sobotu večer jsem vyrazila na akci, na kterou měl namířeno snad každý, co se alespoň trochu zajímá o módu-bleší trh v Meet factory. S kamarádkou D. jsme měly dohodnuto, že se tam snad někde najdeme, prošmejdíme to tam a až nás to přestane bavit, přesuneme se do Kina Oko, kde slavila narozeniny naše nejoblíbenější:) lektorka z filmového tábora Linda.

V Meet factory jsem byla vlastně poprvý. Sice jsem věděla, kde to je, ale nebylo mi úplně jasný, jak přesně se tam dostanu. Řekla jsem si ale, že se budu prostě držet stylových lidí a ti mě tam dovedou. Už na Andělu se dalo na první pohled poznat, kdo do MF míří, a tak jsem toho trochu využila. Když jsem se dobelhala na místo určení(obcházela jsem jak debil koleje asi 2 km), bylo už tam pěkně narváno; mezi prodejními stolečky se pomalu nedalo protlačit. Hned za vchodem jsem narazila na pár známých blogových tváří. Řeknu Vám, že tolik stylových a zajímavých lidí jsem pohromadě už dlouho neviděla. Měla jsem pocit, že se svým trapným rádoby fešn-blogískem se můžu rovnou zahrabat...
Snažila jsem se trochu tlačit mezi všemi těmi stylaři a okukovat, co kdo prodává, ale bylo to dost těžký. Myslím, že to ten večer byl v celý Praze nejmenší prostor s největším počtem lidí na něm. Po chvíli jsem narazila na D. a její kamarádky, mezi nimiž byla mimochodem i ségra Adély z heels-in-Prague (zadávám úkol:najděte ji na fotkách!).
Celý prostor jsem obešly asi 5x, což nám při tý tlačenici zabralo asi 2 hodiny. Nakonec jsem ulovila jen černý boty za 30 Kč, co nejsou nic moc (ale určitě se na něco budou hodit) a naušnice s miminkama, co jsme koupily s D. pro Lindu k narozeninám. Odcházely jsme asi v 7 večer a vyrazily směr Bio Oko. Na Andělu jsme ještě koupily k miminkám balíček makaronků u Paula a potkaly na zastávce zpěváka z Airfare-tvářil se pěkně namyšleně.

Když jsme dorazily do Oka (kde se mimochodem na baru asi za půl hodinky objevila Anit z fashionbook s psíkem), dostaly jsme havajskej věnec, abychom patřily mezi další členy oslavy, předaly dary a šly se nadlábnout. Vynalezla jsem nejlepší jídlo světa; kus-kus se zeleninou+mrkvový salát+tzatziky+guacamole+olivy→zamícháte do nechutně vypadající hmoty=třikrát si přidáte. A taky jsem snad poprvý v životě pila (jako regulérně pila) víno. Ale byl to střik. Jsem hodná holka.

Součástí oslavy bylo to, že kdo měl havajský věnec, mohl se zúčastnit zadarmo projekce Děcka jsou v pohodě. Proroctví "Jestli-se-chceš-poblejt-jdi-na-tenhle-film" se nevyplnilo; sice jsem to neviděla celý, jelikož jsem musela domů, ale půlka vypadala slibně. Dokoukala jsem do dneska ráno. Dávám 3 a půl hvězdičky z pěti.

No a dneska ráno jsem teda dokoukala Děcka jsou v pohodě a vyrazila na casting na hlavní role do seriálu Vyprávěj. Překvapivě jsem ani nebyla moc nervozní; myslím, že jsem pro to udělala, co jsem mohla-se svým hereckým výkonem jsem spokojená. Tak uvidíme.

A ještě něco na závěr: Tlačím se takhle davem v MF a najednou na mě nějaká slečna vybafne: "Tebe já znám! Ty máš blog, je úplně úžasnej!" Vykoktala jsem ze sebe něco jako "Děkuju" a přihlouple se usmívala. Už po druhé za posledních 8 dní. Jojoo, jsem selebrita!

24 komentářů:

  1. vyzear to fakt stylovo!! skvele skvele!! a tie miminka...urcite potesili!! tieto tvoje texty su fajn..a srzim palce!! Vypravej ja rada :D

    OdpovědětVymazat
  2. jeee čí je ta čivava?:D jakási vyhublá, bobek!:(
    supr článek! selebrito:D

    OdpovědětVymazat
  3. super fotky baby! a jsi super cool selebrita! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Podľa fotiek to tam vyzerá skvelo aj keď som počula, že naživo nič moc. Prvý krát víno? Akože prvý krát v živote si pila víno či ako to mám chápať? Veď vínko je skvelé!!

    OdpovědětVymazat
  5. macaronky od paula jsou k nezaplacení dokonalé! <3
    a ta ségra adély, není to třeba ta v tom modrym?:D
    a fakt do vyprávěj, jo? děsně mám ten seriál ráda:)
    a miluju "vymyšlený" kreace jídel když jsem někde na rautu:D:D

    OdpovědětVymazat
  6. Ta bafající slečna jsem byla já :D Jen jsem tě zahlídla a řekla si, že tě půjdu aspoň pozdravit:) Tak snad jsem tě moc nevystrašila, byla jsem trochu hrr:D

    OdpovědětVymazat
  7. Ach jo, tentokrát mi plány překazila práce. Těšila jsem se, že se do Meet Factory také podívám a ono nic. Děkuju za přesný fotoreport! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jó, taky jsme tam byli...zhruba 20 minut..:D Bylo to tam úžasné, skvělá hudba, stylový lidi - jenže těch bylo na tak malý prostor až moc, jak píšeš...

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo, mě to tam strašně nebavilo. Čím dál, tím míň mě baví prodírat se davama, navíc s dítětem v břiše, což každej ignoruje a vesele do tebe strká, ble.
    Kéž by to příště bylo ve větším prostoru.
    Takže jsem si udělala alespoň zbytečnej výlet do Prahy :)

    OdpovědětVymazat
  10. jojo v Meetfactory bylo opravdu hoodně lidí..Ale jinak zpěvák z Airfare je celkem pěknej, a jeho namyšlený výraz je prostě jeho styl :D

    OdpovědětVymazat
  11. "Měla jsem pocit, že se svým trapným rádoby fešn-blogískem se můžu rovnou zahrabat..." to mě moooc pobavilo :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  12. to si vobec nepamatam že by si nas fotila :D

    OdpovědětVymazat
  13. achjo..já chtěla taky jet, ale nakonec jsem byla v Praze v pátek (v sobotu jsem nemohla), tak příště. Každopádně fotky vypadjí skvěle a nalákala si mě na další ročník!:)

    OdpovědětVymazat
  14. koukam, ze i terka..ta se k blogovani vracet nebude? a jak si se dostala na casting? ses v nejake agenture? Diky a sleduju te uz dlouho a nepodcenuj se s tim blogem porad, stves me!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Sice mě to tam až tak nebavilo chodit politá pivem v tý tlačenici mezi všema lidma ale bylo fajn tam potkat pár kamarádů.. a rada sem tě poznala :)(pres danielu)

    OdpovědětVymazat
  16. jee super fotky!
    jen škoda že jsme neviděli tebe na fotkach :)

    OdpovědětVymazat
  17. jak se ta zena smyslne olizuje na divcinu odenou v cervenem kabatku? haha
    to jidlo bych si dala!

    OdpovědětVymazat
  18. Super fotky!:-) Mohla to být opravdu zajímavá akce...

    OdpovědětVymazat
  19. Kolikpak stojí ty makrónky? Dělám si na ně zálusk :)

    OdpovědětVymazat
  20. škoda že jsem byla pryč :(
    perfektní fotky :))) (a jo, seš taková selebritaaa ;)) )

    OdpovědětVymazat
  21. aj ja chce vediet pisat take dlhe clanky a nebyt nervozna ked ide o nieco dolezite :)

    OdpovědětVymazat
  22. taky mi to přišlo trochu jako "neplánovaný sraz fešnblogerů":)..hm, přemýšlela jsem, že tě taky pozdravím, ale nějak jsem tě nechtěla vyplašit, byla si taková...maličká ňuňuňu:)a ten prostor je fakt docela blbě vyřešenej, už minule jsem si říkala, že je to naposledy a že na tu akci znova nepůjdu...ale šla jsem. No, uvidíme jestli půjdu příště. Ale jinak je to super nápad a jsem ráda, že se to pořádá.Peťule PS:přeju hodně štěstí při castingu!

    OdpovědětVymazat
  23. http://farm6.static.flickr.com/5256/5422884098_98a1639943_z.jpg tahle slecna v modre mikine ..si tu mikinu koupila tam od strcprstskrzkrk a ..grrr, chtela jsem ji taky ; )

    OdpovědětVymazat
  24. On jo te to logické...ortorexii jsem taky zažila, ale přítelm mne ze všeho dostal, ale až moc...já raději taky tyto komentáře smažu;)

    OdpovědětVymazat